marți, 19 ianuarie 2010

Jurnal(?)

Niciodata nu am putut da dovada de consecventa (nici macar cu mine insami), prin urmare nu am putut tine un jurnal. Mi se pare ca in momentul in care vreau sa-mi vorbesc, in mintea mea exista o a treia persoana care da din deget amenintator si care parca vrea sa-mi spuna: "esti sigura ca vrei sa scrii asta?". E un fel de cenzura interioara si o teama de platitudine (sau de farfurii plate). Nu stiu daca intre a spune ceva rasuflat si a nu spune deloc se poate alege. exista o alternativa?...Poate tre' sa ai o viata nonconformista, interesanta, cu experiente venite in flux-reflux..sa fii un fel de DAli..sau tre' doar sa iti imaginezi una....

Inca nu am aflat cine e a treia persoana, iar in privinta jurnalului, m-am rezumat la unul din imagini:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu