duminică, 20 ianuarie 2013

despre nimicul fiecarei zile





Nu citesc și nu scriu, doar reflectez asupra lor, le țin în minte strâns ca și cum aș ține un obiect valoros în pumn și mă încăpățânez să nu-i dau drumul. Mă întreb dacă este vorba despre un blocaj sau despre faptul că de câțiva ani mă autoiluzionez cum că astea ar înseamna, împreună, vocația mea. Sunt într-un punct în care nu mai pot nici să citesc, nici să scriu în adevăratul sens al cuvântului și aș vrea să ajung la rădăcina acestor probleme pentru că mi-e teamă că voi sfârși prin a nu mai gândi, că voi înceta să surprind profunzimea ideilor și a cuvintelor, și, în definitiv, voi rămâne fără spirit și distanță critice, adică mă voi anula.

Un comentariu:

  1. cred ca aici trebuie scris ceva, urgent, orice, asa ca de inceput. va fi ca atunci cand deschizi gura prima data - vorbesti mai rar, mai ragusit, dar vorbesti!
    ia sa scriem noi despre.... ce inseamna sa fii de lemn! vrei? cum sa fie karl de lemn? fa-l de lemn pe carl...

    RăspundețiȘtergere