joi, 18 februarie 2010

fata draga,



Am tot vorbit despre obiceiul meu de a asculta melodiile obsedant. Inca il mai am. Acum insa am un fel de mini-playlist. De cateva zile ascult aceleasi melodii (niciodata mai mult de CINCI). Iata cateva:


1. Stereophonics- Dakota
2. Florence + The machine- Dog days are over
3. Idem- You got the love
4. Paolo Nutini- Last Request
5. Idem- 10/10

Astea sunt melodiile de saptamana asta...Asa ai si suport (=coloana sonora) pentru scurtmetrajele mele zilnice.


Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

  1. 'dog days are over' imi sade si mie in minte de cateva zile. la fel si paolo nutini la care m-am gadit prea tarziu sa iau bilete, asteptand ca S. sa fie de acord sa mergem in aprilie...
    Tot 'dakota' e preferata de la Stereophonics?asculta 'Show me how'http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=5vPhZtmc1H8&v=G4lgjqwa2Zk sfarsitul e tare fain(ultimele 40sec)

    RăspundețiȘtergere
  2. tot "dakota" e... am ascultat si "show me how"..imi pare cam trista...cand ascult "10/10" imi amintesc de seara cand am fost in Dean's..fu tare fain!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. care seara?n-ai baut rom ziua in amiaza mare? :)

    RăspundețiȘtergere