duminică, 28 martie 2010

Leapsa

O am gasit pe blogul lui Ionut si am imprumutat-o :)


Primul cuvânt pe care l-am rostit::"ta-ta...ta-ta". un cantec despre tata, din doua silabe, repetate la nesfarsit... cred ca suna cam enervant.

În prima zi de școală generală: :am fost indragostita.


Prima fomație care mi-a plăcut la nebunie: H.I.M....


Primul CD cumpărat::hmm...inca ma gandesc


În prima zi de liceu: eram cam...dezorientata.:)

Primele cuvinte pe care mi le-au adresat prietenii mei: : "servus, eu sunt D. ..."


Prima zi de facultate:
:...a fost ca o petrecere surpriza nereusita.

Prima restanță:: Literatura franceza si cred ca am spus totul. (bineinteles, intr-un anume context).


Prima zi la locul de muncă: spriritul meu "boem" amana momentul acesta...:))


Prima dată când am postat pe blog:: am avut ideea sa-mi fac un blog comun cu Iris pentru a comprima cumva distanta (fizica)dintre noi. Apoi ne-am reinventat (folosind un cuvant "la moda")


Leapsa merge mai departe la Iris si la aceia care o mai vor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu