luni, 21 septembrie 2009

fata draga.....


La iarna te vei intoarce de la “polul nord” (asa cum iti place tie sa ii spui) si vom petrece revul impreuna. Vom umbla iar prin cafenele pana tarziu, amuzandu-ne de rasul celor din jur si ascultandu-ne pe noi insene. Si tot ce am purtat cu noi pana cand ne vom fi asezat la acea masa, fata in fata, ochi in ochi (si aici ma refer la cuvintele nespuse, la regretele si aparentele pastrate, la toate sentimentalismele inabusite-in cazul meu) vom imprastia asa cum fiecare ar scoate cu nonsalanta din buzunar un pumn de maruntis.

Imi imaginez toate astea acum…pentru ca imi place mie sa anticipez lucrurile..sa mai ajustez pe ici pe colo ce nu imi convine…sa lungesc materialul, sa ii pun nasturi mici si ursuzi. Sa fiu sigura ca le-am trait deja..cum am vrut eu. Si apoi, fie ce-o fi.


Doar atunci imi voi da seama care parte din tine s-a instrainat si cat de bogata e imaginatia mea.


E ca si cum te-as fi adaptat anotimpurilor, starilor mele neintelese.

2 comentarii:

  1. foarte interesant scrii, cu cuvinte complicate totusi, desi nu stiu cine esti, am intrat pe blog incercand sa caut pe unu anume. sa inteleg ca esti indragostita de o fata? esti lezbiana?

    RăspundețiȘtergere
  2. danke:)
    totusi, cred ca am ratat partea referitoare la cuvintele complicate.
    nu sunt indragostita. e un fel de asteptare senzuala si, totodata un fel anume de libertate.
    hehe...asa e cand il cauti pe unu...dai de una:)sau invers.

    RăspundețiȘtergere